Hoe kan ik een abonnement bestellen?

In de linkerkolom vindt je de aanbiedingen van tijdschriften op rubrieken en doelgroepen. Voor het selecteren van het tijdschrift dat je wenst kun je tevens de zoekfuncties rechts bovenin gebruiken. In de rechterkolom vind je de toptitels en de weekspecial.

Stap 1: Kies een tijdschrift door er op te klikken.
Bij het tijdschrift verschijnen de beschikbare aanbiedingen. Maak een keuze uit de aanbiedingen. Voor meer aanbiedingen kun je ook terecht op onze sites www.123tijdschrift.nl en www.magazine.nl.
 
Stap 2: Bestelling plaatsen

  1. Klik op bestel wanneer je jouw favoriete abonnement hebt gevonden. Je komt vervolgens op het bestelformulier terecht.
  2. Vul alle gevraagde gegevens in. Gevraagde gegevens aangegeven met een * zijn verplichte velden om in te vullen.
  • Je kunt ervoor kiezen het abonnement kado te geven (indien optie aanwezig is). Klik dan op "cadeau geven". Er verschijnt onderin de pagina een invulscherm "gegevens ontvanger" . Hier vul je de gegevens in van de persoon aan wie je het abonnement cadeau wilt geven.
  • Beschik je over een cadeau of actiecode , vul deze dan in (indien invulveld aanwezig) en druk op ok.

Er verschijnt vervolgens een scherm waar je gevraagd wordt een 3-cijferige beveiligingscode in te voeren. Voer deze in en druk op ok. Je kunt nu verder gaan met het invullen van de adresgegevens.

  1. Maak een keuze op welke wijze je het abonnement wilt betalen;
  2. Rond je bestelling af door te klikken op de knop 'Verstuur'.

Op het scherm verschijnt nu de bevestiging van uw bestelling. Via de knop "print" kun je deze uitprinten. De bevestiging wordt je tevens per mail nog toegezonden.

 

Kan ik ook een abonnement cadeau geven?

Ja, dat kan! Dat is bij vrijwel al onze aanbiedingen mogelijk. Wanneer je op het tijdschrift klikt verschijnt er een optie "cadeau geven". Tijdens het invullen van het bestelformulier kun je ook het vakje aanvinken "Wil je dit abonnement cadeau geven".
Cadeautip: Geef een Nationale Tijdschriftenbon en laat de ontvanger zelf een abonnement kiezen

 

Kan ik een ingangsdatum opgeven?

Het is niet mogelijk om een ingangsdatum op te geven. 
Voor weekbladen geldt een levertijd van 3 tot 5 weken. 
Maandbladen worden binnen 4 tot 8 weken bezorgd.

 

Ik wil een los tijdschrift bestellen, kan dat?

Wil je een nummer lezen dat niet meer in de winkel ligt? Dat kan! Als je vaker losse nummers koopt, is het trouwens voordeliger om een abonnement bij een van onze webshops aan te schaffen.

 

 

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Het eerste nummer van een dagblad ontvang je binnen twee weken. Een weekblad wordt binnen drie tot vijf weken bezorgd. Een maandblad heeft een levertijd van vier tot acht weken.

 


Ik heb een nummer van mijn abonnement niet ontvangen

Mocht een nummer niet zijn aangekomen, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via 088-5500250. 

 

 

Kan ik het abonnement in het buitenland laten bezorgen?

Helaas is het niet mogelijk om het tijdschrift in het buitenland te bezorgen.

 

 

Hoe kan ik een abonnement betalen?

De abonnementen kunnen naar keuze betaald worden door middel van een eenmalige incasso, per acceptgiro of iDeal.

 

 

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Ga je verhuizen en wil je de adreswijziging doorgeven? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice via 088-5500250. 

 

 

Ik heb het abonnement per ongeluk twee keer aangevraagd, wat nu?

Indien je het abonnement per ongeluk twee keer hebt aangevraagd met dezelfde adresgegevens verwijdert ons systeem de dubbele aanvraag automatisch. Je zult het abonnement niet dubbel ontvangen.

 

 

Moet ik mijn abonnement zelf opzeggen?

De meeste proefabonnementen stoppen automatisch. Wanneer het abonnement automatisch verlengd wordt, staat dit expliciet vermeld bij de voorwaarden onderaan het bestelformulier. In dat geval moet je een abonnement t.z.t. opzeggen door onze klantenservice te bellen, zie onderstaande vraag.

 

 

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Aflopende abonnementen, deze abonnementen stoppen automatisch na de vooraf afgesproken periode en hoef je niet zelf op te zeggen
Abonnementen tot wederopzegging, deze abonnementen worden automatisch verlengd totdat je deze zelf opzegt. Wil je niet dat jouw abonnement verlengd wordt, dan kun je tot een maand voordat het eerste nummer van de nieuwe abonnementsperiode verschijnt jouw abonnement opzeggen. Na je eerste abonnementstermijn is jouw abonnement altijd per maand opzegbaar. Eén telefoontje met onze klantenservice is voldoende om dit te regelen. Dit kan via telefoonnummer 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur).

 

Klantenservice proefabonnementen.nl

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken via 088-5500250, maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur geopend.

 

 

Ik heb een klacht

Klachten over Proefabonnementen.nl dienen schriftelijk (per post op adres Capellalaan 65, 2132 JL te Hoofddorp) gemeld te worden. Je ontvangt binnen veertien dagen een reactie op jouw klacht. Indien de klacht niet naar wens opgelost wordt, kan binnen drie maanden het geschil voorgelegd worden aan een onafhankelijke geschillen commissie.